Khamis, 23 September 2010

Penipuan IDA World dan Kisah Nik Aziz Makan Rasuah

3 projek I'DA World RM1 trilion







Abdul Rahim Abdul Wahab




KELANA JAYA 31 Mei - I'DA World Group Sdn. Bhd. (I'DA World) akan membangunkan tiga projek mega bernilai AS$300 bilion (RM1.06 trilion) di utara Semenanjung.
Tiga projek mega itu membabitkan pembinaan lebuh raya (Hubungan Timur-Barat) dan saluran paip gas dan minyak sepanjang 300 kilometer yang bermula dari Tumpat, Kelantan sehingga Kuala Perlis dan Kuala Kedah, pembangunan di Pantai Sri Tujuh (PS7), pembangunan integrasi di Tumpat serta bandar peranginan di Pasir Mas, Kelantan.

Pengerusi Eksekutifnya, Abdul Rahim Abdul Wahab berkata, pembangunan projek tersebut akan dibiayai melalui inisiatif pembiayaan swasta (PFI) dan tidak menggunakan sumber kerajaan.

''Kita telah mendapat persetujuan daripada kerajaan untuk membangunkan projek tersebut dan ia dijangka bermula pada Ogos ini dan bakal siap sepenuhnya dalam tempoh 20 tahun akan datang.- Utusan Meloya

Penipu. Pasal mana ada projek bernilai tinggi macam tu, Petronas pun tak pernah buat projek sebesar tu .  IDA mana ada duit sebanyak tu? Replika cek yang adik TG Nik Aziz dapat, sah2 cek tendang.

Pemimpin PAS jangan tertipu. Dimaklumkan juga, aset syarikat ini bernilai 2 trillion. Wow, banyaknya! Mana ada, tak pernah ada dan tak mungkin ada, kenapa saya cakap begitu???

Malaysia punya KDNK/GDP(Gross Domestic Product) pun baru USD200 billion! Kalau macam ni, Pak Haji ni dah kalahkan taukeh Gula Robert Kwok, dia punya kekayaan!

Kalau ada pemimpin PAS percaya, nampak gayanya lambat lagilah PAS akan memerintah Malaysia. Dulu masa dekat Yan pasal projek tambak laut untuk minyak dan gas pun tak jadi juga. Habuk pun tarak.

Perkara yang tak pernah selesai, tak habis- habis orang tua ni kena fitnah. Boleh percaya dek akal waras ka orang tua yang zuhud macam ni makan rasuah?

 Maka TG Nik Aziz dah jawab fitnah mereka dalam video ringkas ni:





Aku harap ada blogger- blogger UMNO yang mainkan isu RM4 billion ni. Biar terserlah kebodohan mereka.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hello, I enjoy reading through your post. I wanted to write a little comment to support you.


my web blog: best cellulite treatment